Blogarchívum

Translate

2011. január 17., hétfő

Meditálós hangulatban vagyok

a dolgok két oldaláról !! Lévén, hogy iker jegyű, mindíg mindent több szemszögből is megvizsgálok. Most épp az idő múlása illetve állása  felett meditálok.
Rendes körülmények között a dolgom a háztartás, vásárlás, és a kézimunkázás. Mindíg nagyon igyekszem gyorsan elvégezni a munkám, hogy sok időm maradjon a himzésre. De most, hogy arra várakozom, hogy beinduljon a költözés, az idő áll. Ezer dolgot végzek el fejben , és őrülök meg, hogy csak várakozásból áll a napom, nem pedig az aktív munkából.
Biztos többen tudjátok, költözés előtt állunk, jó rég óta tudjuk, bontásra van kijelölve a házunk. Rám időről időre rájött a költözési hangulat-- olyankor kidobáltam mindíg egy csomó mindent. Mert egyébként, gyüjtögetős ember vagyok, - jó lesz ez még !!! :-) Amíg örizgetem, nem kell használnom, de ha már kidobtam, biztos pont egy olyanra lenne szükségem :-))) Most, mikor már a célegyenesben tartunk, sok, évek óta félretett "kincs"től szabadítom meg a háztartásomat , a kukázók nagy örömére. Nem tudok parancsolni magamnak, belendülök, és neki kezdek pakolni, csak mikor teleraktam egy újabb dobozt, jövök rá-- ráérnék én erre, mert nincs hol elengedni a tele dobozt. Ilyenkor kér fel a Férjem--- légyszíves ülj le hímezni !!! Nem akarok varrni, költözni akarok !!!!!! De persze, csak böködök és várom, hogy múljék az idő, és végre a kezünkben legyen a kulcs, de az ideg csak munkál bennem , és böködök :-((((((

Nincsenek megjegyzések: