Blogarchívum

Translate

2011. október 7., péntek

Mamusz, nagyi kockákból

Pár nappal ezelőtt Kacatéria oldalán láttam ezt a jópofa mamuszt. Az összeállítást innen lestem le én is.
Mikor ma reggelre dermesztő szélre, és hidegre ébredtünk, azt gondoltam, nekem is kellene ilyet készítenem, hogy ne fagyjon meg a lábam / most a fotón az óriásláb látható  /
 Nem tudom, milyen meggondolásból vettem még a télen a Lidliben ezt a motringot, de erre a célra megfelel, úgy gondoltam. Nagyon érdekesen alakultak színek rajta.

Még csak az egyik lábam van melegben, de már meg van az összeállítás  :-) így hamar elkészül a párja is.

5 megjegyzés:

Newsee írta...

Édes a mamuszod :-) A fonal pont illik hozzá.

Eleonóra írta...

Nekem is pont most támadt kedvem horgolni. És bár nekem is van némi lidlis zoknikötő fonal, most éppen vállkendőt horgolok - nem is olyan nehéz, mint gondoltam!

goblen írta...

Nagyon jó lett!
Az ilyen papucsokról mindig eszembe jut az általános iskola. Ott(nem emlékszem, hányadikban) ilyen papucsokat csináltunk filcból, pelenkaöltéssel körbe, úgy összeállítva.

Jucus írta...

De helyes kis mamuszka!
Én pont a Te barnás fonalad tesójából, a kékből vettem a LIDL-ben, nagyon szerettem horgolni is meg kötni is.

Emese írta...

Nagyon csini mamusz, én is akarok ilyet magamnak!