Blogarchívum

Translate

2012. október 3., szerda

Őszi szív

Miután vasárnap estére befejeztem a kötelezőt -- hétfőn postára adtam, megfogadtam, csak a saját kedvemre fogok hímezni ezután is. Keretbe szeretnék tenni, így hagytam rá anyagot, és a fényképen nem látszik, de anticolt vászonra van varrva. Remélem, fog tetszeni az új gazdájának, aki mellesleg macska kedvelő -- csak ezért vállaltam be :-)


Kicsit lazítottam, majd a saját örömömre böködtem az új szerzemény Sweetheart Tree szivecskét.
Ez is picurka, de mégis igen munkás. Sajnos a fényképről, vagy csak a saját számítógépemről , de nem jönnek elő a valódi színei.
Szép őszi színek, és a 935-ös zöld --egyszerűen pazar. Persze ezt is alakítottam a saját ízemre. Hiába adták hozzá a charmot, az egy borzasztó nagy bumzli levél , ami rálógott a makkokra, és az alatta lévő sorra is, így ezt a díszt odaillőbbnek érzem. Az a vastagabb kiemelkedő sor is a saját izem szerinti selyemfonal, az Ő csillogós Kreinikjük helyett. Tehát így az enyém is a szív, nemcsak Sandra Cox-é. Most még valami kész formát kell, hogy kitaláljak hozzá.

Szép napot Mindenkinek!

1 megjegyzés:

Emese írta...

Nagyon szép lett a macskás és jó nagy anyagot hagytál rá körbe, a szív pedig egyszerűen csodálatos, nagyon őszi a kis makkokkal :)