Blogarchívum

Translate

2014. december 3., szerda

Még száradnak a hópihék !

Mindíg nagy problémám a távolság ! Miért van olyan messze mindegyik, általam kedvelt bolt ?
Bár akár közel is lehetne, mert hisz mind csak online áruház . Oda sem tudnék berohanni, és felkapkodni a kiválasztott termékeket --- és a postázási költség mindre, de leginkább az idő a zavaró számomra, míg ide érkeznek --- 2-3 hét !!!! oh addigra már valami másik minta ejtette rabul a szívemet :-)  Ezért ezt a kicsike mintát csak úgy nézegettem, nézegettem --- hisz ez nem is bonyolult, le tudom én számolni , és tényleg

Van ugyan pöttyös anyagom, de azok a pöttyök oly nagyok voltak, hát én sima anyagra alkottam, majd bepöttyöztem apró, sürű hópihékkel. De az én hófiúm cilindere mellett nincs fülhallgató óriás pöttye, és a virágos koszorús lányomnak sem fáj a megdagadt arcocskája -- /pötty az anyagon  , csak rossz helyen !!!! /

8 megjegyzés:

twinpeakprimitives írta...

Your Christmas ornament is so lovely ♥
Greetings

Anik írta...

Nincs fejhallgatója, és ne fáj az arcocskája.... :))) Ez jó!!!! :))) hát igen... a pöttyös anyagon előfordulnak ilyen kis bakik!

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonito bordado, besos

mari paz írta...

It is a nice work Christmas.
Kiss

Emese írta...

Szuper lett!

Mariska írta...

Nagyon aranyos hóemberpár!

Edit írta...

Nagyon aranyos minta, és szép a hímzés! :)

Tüzes Beáta írta...

Ne hülyéskedj, nagyon jó! Nincs evvel semmi gond! Cuki!