Blogarchívum

Translate

2016. május 27., péntek

Kötöttem !

Tadam!!! ezennel elkészültem a DÉDUNOKÁM babakelengyéjének első darabjával .
A kész mérete 90x60 cm  nincs egészen 20 deka . Még persze a kimosás hátra van, és alig egy hét kellett csak hozzá -- ettől egész el vagyok ájulva :-) 
Az elkövetkezendő hónapokban csupa babaholmi gyártása fog lekötni . Olyan boldog vagyok, hogy megadatik majd, hogy láthassam, a kezembe foghassam , érezzem a finom babaszagát -- már 11mm és van szívhangja ! képzeljétek ! 
Békés hétvégét kívánok ! 

5 megjegyzés:

JuciKa írta...

Gyermek születése mindig öröm és pozitív energia. Már a tudat is boldogsággal tölt el ugye? kössél sok babaholmit, hiszen olyan JÓ!

Vera írta...

Gratulálok !Micsoda fiatal Dédi leszel...Sok örömöt... sok szép babaholmi készítéséhez...Neked is szép hétvégét!

agnesordog írta...

Köszönöm Lányok ! Nagyon boldog vagyok !!!!!

Tüzes Beáta írta...

Gratulálok! Készíts minden hasznosat örömmel!

goblen írta...

Gratulálok! :)
Hogy milyen gyorsan is tudsz haladni, ha van motiváció! :)