Blogarchívum

Translate

2016. június 20., hétfő

Új munkatárs !

A múlt csütörtökön hang és fényjelenségek közepette megállt a varrógépem -- épp ágynemű huzatot varrtam --volna ! Apa széjjel szedte, olajozta, törölgette és megállapította , ezt Ő nem tudja megszerelni, mert a motorja a beteg-- még szétszedni sem tudja ! Minden darabot belepakolt egy dobozba, a gépet szatyorba. és irány a szerelő --- ott csak a halál beálltát tudták már csak megállapítani.  Számvetés, fej összedugás után  megsimogatta és otthagyta a szerelőnél . Már teljes életet élt, megérdemli a pihenést !  Hisz közel 20 évet szolgált , varrt velem együtt sok mindent ! :-)
Ma pedig meghozta a futár --Őt !
Ez volt a legolcsóbb fémalkatrészes Singer varrógép az Emagon !  Sok , dícsérő hozzászólás sokat segített a választásban. Csendes, könnyű, szépen varr, lassan is lehet vele lépegetni, és nem mozog a talpa ide-oda, mint a régimen, / folyton ellen kellett tartanom, hogy oda öltsön ahová én szeretném, és ne oda, ahová Ő :-) Már befejeztem a félbe maradt takaróhuzatot, beszegtem egy lepedőt--és egyszer sem szakadt el a szál, nem kellett újra befűznöm közben :-( hurrá !!!  :-)))) 
Azt hiszem jó barátok leszünk ! :-)

5 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Bizony jó barátok lesztek! Én is így jártam. A végtelenségig javítgatni próbáltuk a régi gépet, míg rászántam magam egy új vételére. Azóta imádok varrni!

Emese írta...

Szuper géped lett, éljen nagyon sokáig épségben egészségben! :)

Yola írta...

jó varrogatást az új munkatársaddal

Dóra írta...

Jé, én is utálom a régi varrógépem, talán ezért is veszem elő ritkásan. Van, hogy alig 1-2 méteren 3-4 alkalommal kell újraindítanom a varrást, mert szakít, csomóz és már egyszerűen nem tudom hogy állítsam. Ezer sebből vérzik, de újat még nem veszek, mert ugyehát működik, és ami működik, azt nem dobjuk ki:-D

Szóval tök csini és szupi az új géped, jó varrást!

Vera írta...

Sok szerencsét az új "munkatársadhoz"!!!