Blogarchívum

Translate

2016. november 20., vasárnap

Magyal - Ilex aureomarginata

Karácsonyi virág trió , második darabja
Biztos emlékeztek rá, hogy tavasszal varrtam egy hóvirágot , mikor mindenki más is . Ez egy sorozat része volt, de akkor nem akartam karácsonyit varrni . Közben , valahová elkevertem a 3. minta részét .Most napok óta jártam a netet, hogy megtaláljam újra, ahonnét először letöltöttem , de hiába . Viszont az eredeti , Cross Stitcher újságban megjelent  mintát megtaláltam .
Hú, óriási nagy kár, hogy nem előbb, mert nagyon ütős így sötétkék anyagon . Az ezüst viszont nem nyerte el a tetszésem , jobban tetszik a világítós fehérem . 
Sikerült befejeznem ma estig, ahogy terveztem .
Valamikor , legkésőbb jövőre befejezem , elkészítem a 3 virágot is .
És megtaláltam , milyen is a természetben 

2 megjegyzés:

mari paz írta...

very cute all works I love.Kiss

Tüzes Beáta írta...

Nagyon szép mindhárom!