Blogarchívum

Translate

2016. december 31., szombat

Elköszönök !

Már egy éve is fontolgattam, hogy nem csak az ó-évtől, de a blog írástól is elköszönök. Megköszönöm minden kedves barátomnak, olvasómnak, követőmnek a sok éves kitartást, hogy együtt éltük a napjainkat ezen a felületen . De azt hiszem, itt az idő, a változtatásra . Nincs az embereknek ideje más dolgaival foglalkozni, hisz épp elég a mindennapokat túlélni , nem hogy más gondolataira, munkájára időt szakítsunk . Nagyon sajnálom, hogy erre felé tendál a világ, de be kell látni, ha valami véget ért . KÖSZÖNÖM MINDENKI FIGYELMÉT ! IDEJÉT !

Nagyon boldog Új évet , jó egészséget, sok kreatív tevékenységgel töltött boldog órát kívánok szeretettel
 Balázs Ági

10 megjegyzés:

Cat írta...

Sajnálom, de megértelek. Hiányozni fogsz a blog világból!
Békés, boldog új évet, és sok-sok kreatív órát kívánok Neked!
Cat

Névtelen írta...

Boldog új évet, Ági!
Hiányozni fognak a bejegyzéseid... Gratulálok az idei éved munkáihoz, sok szépség kerül ki a kezed alól. Igazán tanulságos az is, ahogy a tapasztalataidat megosztod technikákról, anyagokról, boltokról. Köszönöm, hogy eddig időt szántál erre a blog-naplódra! :)
Remélem, a régebbi bejegyzések olvashatók maradnak, sok hasznos és értékes információt osztottál meg itt. :)
Elnézésedet kérem, hogy nem hagytam kommenteket, pedig figyelemmel kísérem ám az alkotásaid születését!
További örömmel teli kreatívkodást kívánok!
Brigi

Palkó írta...

Sajnálom én is, hogy így döntöttél! - de a Te blogod, a Te döntésed... :)
Boldog új évet, sok örömet kívánok én is Neked!

Tüzes Beáta írta...

Öröm volt veled! Megértem. Én is ezen gondolkodom.
Boldog Új Évet!

xJuDesign írta...

Sajnálom, egyben megértelek... Nagyon boldog és hímzésben gazdag 2017-es esztendőt kívánok Neked! Puszi a messzi távolból, Jucus és a fiúk

Vera írta...

Nagyon sajnálom, hogy így döntöttél, remélem nem végleges a döntésed és hiányozni fog a blog,és visszatérsz...Megértem ,számtalanszor ültem le, hogy most bezárom, de mindig volt el löket, amiért folytattam...
Ez a sok nem megjegyzés ide vezet...az ember úgy érzi, felesleges minden szó, betű...
Félő, de ne legyen igazam, a sok blog bezárás, vészesen hasonlit az Index Fórum, xszemesére,és a társ oldalaihoz,végül mindenki elhagyta... a facé miatt

Nagyon köszönöm a sok segítséget, amit adtál...
Boldog Új Évet kívánok sok szeretettel!!!

Mari paz írta...

Happy new year for you kiss

Dóra írta...

Boldog új évet kívánok!
Szerettem a blogod olvasni és nézegetni. Sajnálom, hogy többet nem fogsz írni.

Mariska írta...

205 651 oldalmegjelenítés !!!! azért ez jelent valamit, nem?

Jucus írta...

Nagyon boldog Új Esztendőt kívánok, Ági!
Én sajnálni fogom, ha nem jössz többet, annyi szépet mutattál és mindig inspiráltál! Azért - gondolom - a Facebook - on maradsz!?
Puszi Neked!