Blogarchívum

Translate

2018. február 23., péntek

Lebegő lány

A lába még csak ezután fog kinőni , mert még az út sem készült el, amin kecsesen lépdelhetne . De most, hogy olvad a hó, talán már tudnak majd az útkövezők is dolgozni :-)

Lassan rájövök, miért tart ilyen sok ideig elkészítenem -- minden a jobb alsó sarokból szoktam kezdeni  , és csak azután vágom le az anyagot, mikor elkészültem. De most levágott anyagon dolgoztam, és fontos , hogy a közepére kerüljön, így középről kezdtem, és lefelé kell haladnom -- ez nekem szokatlan , kuszák is az öltések a festővásznon. Ezért nem elég, hogy foltokban építkezem, de még minden öltést is megfontoltam, hogy szép legyen a ruhája . 
Nos megyek, mert megérkezett egy körakomány , a helyére kell tenni őket :-) 
Jó hétvégét ! 

3 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

A lebegő lányod nagyon szép!

Pudding et Biscotte írta...

I love this pattern, it is very elegant. You are going fast, well done!
Hugs from France!

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonito diseño!!!