Blogarchívum

Translate

2018. március 16., péntek

Egy kreatív délután !

Igaz, az előző bejegyzésemben írtam, hogy alkotni nem egyszerű, de nagyon élvezetes ! Főleg, ha csapatostúl műveljük. Itt a 3 generáció !

Nagy sikert aratott a báránykám !  Igy Miri egyedül készít épp néhányat ! 

 Anya papírból  könyvjelző-nyuszikat méretez ,

 én pedig egy kendermagos kakast alkottam !  Megtaláltuk a ragasztókat !!!!!! A filcet az UHU folyékony ragasztó, a polistirol tojáshoz a filcet --- már nem !!! ahhoz  Apa  névnélküli -- folyékony  instant ragasztó kefével -- volt jól használható . 
 Míg , mi felnőttek azon tanakodtunk, milyen is egy nyúl, addig Miri alkotott párat :-) Nagyon kreatív, ügyes , fantáziadús  kis hölgy . Nagyon szerencsés ember vagyok, hogy több lépcsőben is unokázhatok , figyelhetem a fejlődésüket ! Óriási nagy áldás !

3 megjegyzés:

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonitos detalles de Pascua!!

Tüzes Beáta írta...

Csoda az a telepakolt asztal és a nagyon koncentráló fiatalok.No meg az együtt töltött nyugis idő.

Adél írta...

Nahát Ági, micsoda szépségeket alkottatok és micsoda jó társaság. :) Készül az utánpótlás!!! ♥