Blogarchívum

Translate

2018. november 14., szerda

Takaró 6

Picit több mint egy hónapja kötögetem , és már 93 cm a magassága , viszont a most következő 15. kockával több színem is el fog fogyni

Ezután lesz érdekes, hogyan is tudom majd a maradék színeket variálni . Lehet a vége felé teljesen kifehéredik , vagy drapposodik.  Egy  90 méteres gombolyag 8-9 kockára elég . Azért nem egyértelmű, mert a kockák, hol 20 szemesek, mint a széle , hol 22 szemesek , mint minden 2. A melegségén, takaró voltán nem változtat, ha a színe egyszínűvé válik is csak már mutogatni nem lehet :-(  Így jár az , aki Húbele Balázs módra , minden terv nélkül belefog valamibe :-) 
De hát ez vagyok én ! nincs mit tagadni . Add Uram, de most azonnal , én semmire, soha nem érek rá várni ! tervezni !  Csak leülök, és megcsinálom , és közben próbálom a legjobbat kihozni belőle , de hogy kibontsam , újra kezdjem ---- na azt soha !  Elsőre nem sikerült , akkor nekem nem akarta a Mindenség, hogy ilyenem legyen , és próbálkozom egy másssal, másikkal .

3 megjegyzés:

Rozy írta...

Nagyon szép lesz.
Én pedig pont az ellentéted vagyok, tervezek-tervezek agyára, ezért is késik sokat a megvalósítás. Szerintem én már ezt viszem túlzásba, ezért sokszor kifutok az időből ha valamit alkalomra szeretnék befejezni :-(
Nem tudom mi a jobb :-))))))

agnesordog írta...

Valószínű, itt is a középút a helyes , de mi emberek már csak ilyenek vagyunk -- mindenki más , és ezért érdekesek -- más és más számára :-)

Tüzes Beáta írta...

Megoldod. Kifehérednek? Hiszen mostanában kevesebb a fehér. Talán tudod pótolni hasonló fonállal. Egy-két ütős színt hagyj a végére is. Nem igaz, hogy nem tervezel előre. Szerettél volna venni, nem volt. Én is megpróbáltam volna kihozni belőle amit csak lehet.