Blogarchívum

Translate

2019. május 21., kedd

Haladásom

Ehhez a vacogós időhöz pont jól jött, hogy elővettem a félbe maradt második hóemberkémet .
Nagyon lassan haladtam, és elég csúnya is a himzésem , pedig 14-es Aidára készült . Pedig tudok ettől szebben is varrni , de most nem sikerült . De imádom a mosolygós ábrázatát ennek a fiatalembernek is. Lesz még egy nagyon hasonló kabátban, egy őzikével, nyuszival , de ott majd a másik irányba néz . De most azt hiszem egy párosat választok , kicsit több fehérrel . 
Holnap még majd azért kikontúrozom a nyulacska felső részét , bár ott is lesz bőven mit varrnom azt hiszem .

5 megjegyzés:

Mari paz írta...

Precioso me encanta.un beso

Tüzes Beáta írta...

Nagyon kedves kép!!!!
Igen ma légkondit szereltek nálunk ami fűt is. Azt kapcsoltuk be, röhej.

EL RINCON DE CHELO írta...

Bonito bordado!!

Tüzes Beáta írta...

Mit keresel? A bejegyzésed nem jelent meg.

agnesordog írta...

Tavaly kezdtem egy horgolásba és a mintát nem csomagoltam a fonalak közé , azt próbáltam megtalálni újra .