Blogarchívum

Translate

2019. június 24., hétfő

Ismét elkaladoztam

a hétvégén :-) Vannak olyan napok ebben a hőségben, mikor jobban, néha pedig kifejezetten rosszul viselem a meleget. Így volt ez szombaton reggel is . sehogy nem csúszott a fonal a nyírkos , ragacsos ujjaim között , hiába mostam meg, nem javult a helyzet . DE VALAMIT azért kell csinálnom , hát előkaptam a következő somebunnyt.
Persze , nekem nem jó úgy most sem, ahogy megtervezték, nekem más lebegett a szemem előtt . Ki hallott már zöld talicskáról ?????? Egy talicska fából van, és az barna , tehát olyan színeket válogattam hozzá . Persze csak akkor lehet majd látni , hogy jó lett-e, ha már kész van . Az pedig még arrébb lesz. :-) 
A horgolást sem hagytam abba , mert most ismét a kis kockák fognak következni , de már csak alul, felül. 

3 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

A hímzés biztos aranyos lesz.
A horgolt színes kockák alatt van egy barna kockás is. Azt láthattam már? Nagyon tetszik.

agnesordog írta...

Nem igazán értem, mire gondolsz ? Csak ez az egy takaró van ,ami kockákból, és őket összekötő egyenes horgolt csíkokból áll össze . 2 bejegyzéssel lejjebb láthatod kiterítve , hogyan is néz ki valójában .

Mari paz írta...

Bonitos trabajos. Un beso