Blogarchívum

Translate

2019. augusztus 1., csütörtök

Belukad a hátam !

Már nagyon rám ég a sok félbe, befejezetlen dolog , így nem halogathattam tovább elő a varrógép, és csak nyomtam :-) Készült 4 babalepedő, 2 párnahuzat, egy takaróhuzat . Találtam a szekrény aljában egy majdnem lepedő méretű , felül hurkolt anyag , alul vízhatlan /fehér /   darabot, ami szintén jó szolgálatot tehet azt hiszem :-) és persze szines -- sajnos rózsaszínebb semmi nem volt rágóka állatkát is begyűjtöttem .

Biztos nagyon elszoktam a varrógépezéstől, de délutánra majd beszakad a hátam .
 Gondolkodtam, mi is legyen a sok himzett Somebunnyval . Először az első gondolat a falvédő, de miután elmentem a héten a bababoltba, láttam, hogy semmi sem látszana belőle a rácsvédőktől :-( Így bekereteztem egy kész keretbe .
A többit pedig majd apródonként megkapják , ha bekereteztettem őket.
Jaj, a keretezésről jut eszembe, még nem is mutattam a dobozkeretes gyűrűpárnát készen 

Most megyek és kipihenem a fáradalmaimat -- kis film nézéssel !




3 megjegyzés:

EL RINCON DE CHELO írta...

Preciosos cuadros bordados!!!

Tüzes Beáta írta...

Tündériek ezek a babaholmik! Feldobja az embert ha ilyen vidám színekkel dolgozik. Le a kalappal előtted, egyszerre készítettél el több dolgot. Olyan jó mikor a halogatott dolgokon túl vagyunk.A hátad a feszült munkától és az időjárás miatt is fájhat. Én is ezt csinálom:meló és pihinek fekve tévézés. A keretezett képek szépek.

Vera írta...

Mindent egy nap alatt!!Ügyes! Csak bizony a görnyedéstől fáj a hát.Persze igy legalaább túl vagy rajta,és nem kell törnöd a fejed, hogy , mit is gondoltál pár nappal ezelőtt.Én egy táskát szabtam, most nem tudom már, hogy mit és hogy akartam csinálni, mert nem értem rá akkor, félig kész......