Blogarchívum

Translate

2020. október 21., szerda

Össze-vissza

csapongtam, míg nem találtam meg a kedvemre való himzést .
Karácsonyi ajándéknak szánom , de átszíneztem a saját kedvemre a mintát . A tobozok kontúrozása horror , így tologattam ide-oda . Azután jött a következő ötletem :-) Adél barátnőm himzéséből maradt fonalakkal neki kezdtem egy Halloween-es mintának, csak én betűkkel is kibővítettem -- volna , ha félre nem teszem a sötét - múlt hét eleji idő miatt. Sötétbarna fonallal kell folytatnom a fekete anyagon.
Majd jött az új szerelem , vettem , vetettem a Férjemmel cuki hóemberkéket , amiből csak ennyi készült el egyenlőre
és esténként, pihentető nézelődésem közepette a szemembe ötlött Maria Diaz régebbi munkája, amit már akkor is terveztem megvarrni .
Hiába volt péntek este, én csak nekiálltam fonalatválogatni , és azóta is bőszen ezt böködöm .
Bár ma megérkezett a téli estékre begyűjtött csomagom , sok kis rókával
Az unokám oda van épp a dínókért , hát kihasználtam az alkalmat , és azokból is begyüjtőztem kettőt . Könyvjelzőnek gondoltam elkészíteni őket , így lespórolom a hátoldalukat . Remélem, lesz elég időm karácsonyig elkészíteni a betervezett dolgaimat , és nem jön közbe több kicsapongás . Kellemes időtöltést kívánok a hosszú hétvégére .:-)

5 megjegyzés:

Vera írta...

Azért jó, hogy megtaláltad a kedvedre valót...és tudsz csapongani..
Nekem van szabály, amit szigorúan betartom...egy nagy és esetleg ha gyorsan kell valami apróság,a xszemeseknél, akad közben ami megy még , vagy horgolás este, vagy hajócsipke...
Ugyanis fiatal korban hajlamos voltam bele kezdeni több hímzésbe, ami akkor kalocsai és társai voltak, és bizony még mindig van ami nem lett kész, és ezután már esély sincs hogy valaha kész legyen...
Lényeg hogy örömöd legyen a kézimunkában...!!!

Vera írta...

el is felejtettem ezek a rókás minták nagyon aranyosak... szuperek...egy ismerős ép most varrja, egész gyorsan halad vele!Csak nem Te is róka imádó lettél? bár nem csodálom, annyira aranyosak...imádni valók!

agnesordog írta...

Verus !

Szerintem megfertőztél a sok helyes , kedves rókás képeddel , és ezek tényleg nagyon bájos pofácskájúak, bár a mintan így kézben elég rémisztően elnagyoltnak tünnek .

Vera írta...

Most is rókás van összeállítva, de nagy hímzés...Most nem érek rá, nagy munkába belefogni, ha elmúlik ez a két hét, utána lesz időm....Tudod... madarak, rókák, tigrisek... imádom...

Tüzes Beáta írta...

Mennyi minden! Egyik szebb mint a másik. M.D. képe mozgalmas, nem egyhangú, ízléses, nem csodálom hogy szereted.