Blogarchívum

Translate

2021. október 26., kedd

Horgolok

Egy kis időre eltünt a jó kis himzős kanapénk, így valami más elfoglaltságot kell kitalálnom magam számára . Délután már végitakarítottam a lakást , és sehogy nem találom a helyemet . Én nem tudok még filmet sem nézni, hogy ülök, és nézek -- nekem kell csinálnom még közben valamit . Kínomban hozzákezdtem egy régóta nézegetett kendőhöz "https://intheyarngarden.com/2019/10/14/hostfagring-autumn-garden-cal/" Már többször nekiindultam , de tegnap végül a Lányom végigülte velem a kezdeteket , ahol eddig mindíg elbuktam . Most túljutottam ezen , és úgy néz ki , lesz is belőle valami. Egy régebben vásárolt yarn art Flowers sütifonalból kezdtem el .
Nekem nem lesz olyan elütő a színváltás , mint az eredetinél, de remélem , így sem lesz rossz . 2-3 hétig kell valami elfoglaltságot kitalálni magamnak, míg elkészül a kárpitos az ülőgarnitúrával. De már ennyi idő után is hiányzik a himzés :-( Ha valaki tudja, hogyan lehet linket beszúrni a szöveg közé, mint régen , kérem ossza meg velem , már több mindent kipróbáltam , de ez a mostani a legtöbb, hogy legalább látni lehet a címet, ha meg nem is jelenik .

1 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Hú de lemaradtam. Innen vissza: a jóképű hófiú és a halloweenes minta is szuper! A táska mindenkit, aki csak ránéz jószívvel tölt el, ez biztos. Sajnos a horgoláshoz nem értek, de a lányodtól nagyon kedves, hogy melléd ül és segít. Az én lányom is türelemmel van velem, a fiúk meg túlzottan kritikusak, nem érzékelik a korom haladtát. Még mindig azt várják tőlem amit megszoktak a fiatalabb énemtől és összeveszésig sértegetnek.