Blogarchívum

Translate

2022. november 29., kedd

Felpörögtem

mint a búgócsiga . Egyik varrás a másik után készül el . Adventi gyertát készítettem , világító házakat építek, és fényképezem az elkészült karácsonyi ajándékokat . Közben, persze, főzök, mosok, vasalok .
Készre varrtam az Unokám által himzett zokninak való Tatty teddyket is .
Hímeztem ezt a bájos képet az ajtónkra .
Készre varrtam a terítőt is .
Melegentartót varrtam az unoka vejem bögréjére .
és becsomagoltam az ajándék pezsgős üvegeket is . Ja , és elkészültek a jegesmedvés oldalhoz is a kispárnák . Már csak 3 ajándékkal kell elkészülnöm , amik tervben vannak , és a kismenyemnek és a legkisebb Uncsikámnak kitalálni valamiket . Bár sajnos ötletem sincs, mert nagy az Ő oldalukról a család , és annyi mindene van, mint egy játékboltnak . Kellemes készülődést kívánok !

2 megjegyzés:

Tündérke írta...

Tényleg felpörögtél, csodaszép dolgok készültek :)
Köszönjük, neked is további kellemes készülődést kívánok!

Tüzes Beáta írta...

Minden nagyon jó!!!
Tényleg felpörögtél.