Blogarchívum

Translate

2023. február 23., csütörtök

Horgolt mandala kendő

A lányom meglátta a nyakamon az én kendőmet, és megtetszett neki. Pár évvel ezelőtt kínálgattam, mikor megjelent az újságban, hogy használható, és szép darab , de nem keltette fel az érdeklősdését---akkor .Azóta , megtanult amigurumizni, és értékeli a horgolt dolgokat is :-) Most egy régóta várakozó csodás fonalból álltam neki.
Esténként, mikor a himzéshez fáradt a szemem, még szívesen horgolok . Ja a himzés ! Alena Savchenko csodás virágcsokrai közül vettem párat tavaly , csak akkor nem kerültek sorra, csak a fonalválogatásig jutottam
el. Most , hogy megláttam a legújabb csokrát , muszáj varrnom belőlük, hogy megvehessem a következőt . Még nem sok minden látszódik, majd csak kontúrozás után lesz látható a csoda :-)

3 megjegyzés:

Fáni írta...



Nagyon szép lett a kutyás párna, de a virágcsokor is. Biztosan a többi is az, gondolom azokat is megcsinálod, nem hagyod a fiók mélyén heverni őket :)

Rajani Rehana írta...

Beautiful blog

Rajani Rehana írta...

Please read my post