Blogarchívum

Translate

2023. március 11., szombat

Pörögtem, mint a búgócsiga .

Vannak napok amik úgy múlnak el felettem, hogy vásárláson, főzésen kívül semmi hasznosat nem tudok felmutatni . Van, hogy elő sem veszem a himzést . Ágyneműt mosok vasalok, és már elmúlik a nap . Most két napja elő sem vettem a himzést , temetésen jártunk vidéken . A Nászunkat temették, aki annyi idős volt, mint mi . Azután itthon a szomszédunk került kórházba , épp csak 2 évvel a nyugdíj után, és hihetetlen ahogy le tud épülni egy ember néhánynap, 2 hét leforgása alatt. Elgondolkoztató !!!! Nagyon fontos, hogy vigyázzunk magunkra, az egészségünk megtartása talán a legfontosabb dolog , a többit azután már könnyedén meg lehet oldani . Nekem mindenhez hosszú gondolkodás, tervezés szükséges , mert nem szeretem, ha nem sikerül amibe belefogok. A tavalyi kis oldaltáskám már nagyon viharvert volt és terveztem egy ideje, hogy kéne új helyette. Ma addig keresgéltem , pakolásztam, míg minden szükséges előkerült a "kincsesládáim " valamelyikéből , a már begyüjtőtt hozzávalókból. És estére megszületett textilbörből az új táskám . Pontosan akkora méretű, mint az előző , hisz azt jól beméreteztem , kiterveltem, mivel is tömöm majd ki, mi mindennek KELL feltétlenül beleférni .
Kiszabtam még egy hosszú, és egy rövidújjú blúzt . -- majd holnap megvarrom őket . Akasztókat varrtam a kéztörlő törölközőkre , mert most már felakasztva tartjuk őket , hogy ne vegyék el a meleget . Ebédet főztem , gombalevest és sajtos makarónit . Mostam, behajtogattam a megszáradt ruhákat / hála a szárítógép feltalálójának / Ja és visszapakoltam mindent, amit elő kell bányászni egy varrósnaphoz . és még hímeztem is egy picikét .

3 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Nagyon jó lett a táska és kíváncsian várom a blúzokat.

agnesordog írta...

Nahát a blúzokról, ne is tegyünk említést . A kukában végezték félig varrva, kiszabva . Nem tudom, kire méreteztem , illetve egy millimétert sem engedett az anyag, és próbakor szétszakadt a nyaka . Persze, mindig csak itthon nézem meg, mit is vettem , a boltban csak a szine , a mintája nyűgöz le . Még szerencse, hogy csak 1300 ,- Ft került a kukába . Festék hibás volt egy oldala, és nem volt mivel, hova pótolni , így elengedtem, és legközelebb figyelmesen vásárolok.

Fáni írta...



De jó kis táskát varrtál, sajnos a varrógép és én nem vagyunk barátok. Ilyenkor irigykedve nézem a munkáitokat.