Blogarchívum

Translate

2023. július 3., hétfő

Nagyon gyorsan elmúlt 2 hónap

Így utólag azt mondom észrevétlenül , de ez persze nem igaz, mert amikor kinlódik az ember akkor rettenetesen hosszú minden nap. Nem tudom milyen nyavalya ugrott rám, és főleg, hogy mitől, miért, de teljesen felborult az emésztésem . Ha ettem, akkor azért fájt a gyomrom, epém, májam --- óriásira dagadt az egész -- ha koplaltam akkor az éhségtől mardosta a gyomorsav az egészet ! A levegő pedig sehol nem akart kijönni a gyomromból. Borzasztó kínok között szenvedtem 10- vagy 12 napig, mire rászántam magam egy kivizsgálásra. 2 hétre kaptam időpontot -- és addigra nagyjából el is múlt az egész , illetve elviselhetőre zsugorodott. Így persze kihagytam az orvost . Mit ér, ha elmesélem mit éreztem 3- 4 héttel ezelőtt! ? Kit érdekel ? de az ellenségemnek sem kívánom azokat a kínokat. Persze, amikor kicsit normálisan éreztem magam, kötöttem a takarómat. KÉSZ lett a kánikula előtt.
És filmet néztem közben, mert akkor elterelődött a figyelmem a bajomról . Már a lábtörlőn fekvés is fájt a végére. Persze ajánltak mindenféle gyógyszert , de én maradtam / rákaptam / a cola ivásra .Az segített a levegőnek kijönni. Most csak kis adag , pár falat kaját eszem, sokszor , és iszom a colát. Hímezni nem nagyon volt kedvem , míg szembe nem jött egy újabb szépség
igaz , egy hétig tartott mire elkészült ez az aprócska minta. De legalább a kedvemet meghozta. Egy ismerősnek nyugdíjba vonuláshoz kellett volna apró ajándékokat készíteni a volt kollégái számára . Kicsi doboztetőre készült az első
De hamar elállt a tervtől , mire az elsővel kész lettem . De arra jó volt, hogy végig lapozzam Veronique Enginger minta gyűjteményemet, és rájöjjek, mennyire imádom a munkáit. Most a tavasszal vásárolt konyharuhára varrok húsvéti mintát

3 megjegyzés:

Vera írta...

Valami nyári járvány féle van... vannak ismerősök, az egész családon keresztül megy, ment... Utólag kívánok jobbulást...
Szép a takaró, kitartó voltál és elkészült..A hímzés... meg... mint mindig megszokott Tőled,,jó választás, aranyos..Jó pihenést!

Fáni írta...



Remélem mire ezeket a sorokat olvasod, már sokkal jobban vagy. Kívánok teljes gyógyulást.
Nagyon szép mintákat választottál, mint mindig.
Valahogy most nekem sem megy úgy a varrás, mint szokott, a melegtől izzad a kezem, nem érzem komfortosan magam, itt van az unokázás ideje, ha Ő itt van nem is tudok varrni, mert kihasználunk minden percet.Lassan az ovi szünet is kezdődik, még többet leszünk együtt.
Majd ősszel :)

agnesordog írta...

Nagyon köszönöm Lányok a jókívánságokat ! Szerencsére már túl vagyok rajta.