Blogarchívum

Translate

2024. február 9., péntek

Karácsonyi készülődés

a kép címe, és az Élénk Nagyik sorozat darabja , Sweet Annettől . Ugyan a himzés résszel még tavaly elkészültem, és az egyik nagyit is kikontúroztam , de nem tudtam eldönteni, mivé alakuljon kész korában. Így az sem volt biztos, odavarrom-e a szobabelső kontúrokat .Először ebből is párnahuzatot gondoltam csinálni, és a hosszú kontúr vonalak ,miatt nem biztos, hogy jól használható lett volna. Most , 2 nap kontúrozás után , csak elkészültem. Ez a müanyag ráma lett a kerete , mert már eléggé kikopott a csavarója, és sokszor megroggyan benne a kifeszített anyag , de keretnek tökéletes lett. És nem hagytam befejezetlenül egy újabb munkát , mert van enélkül is épp elég.

3 megjegyzés:

Vera írta...

Nagyon jópofa minta!

Tüzes Beáta írta...

De jó hogy a bútorokat is kivarrtad, ettől lett otthonos!
Csupa báj ez a kép.

Fáni írta...



Nagyon szuper lett :)