Blogarchívum

Translate

2010. szeptember 21., kedd

Kutakodtam --- utólag

Miután elkészültem ezzel az őszi humbuggal, kezdtem utána kutatni, és megtaláltam, hogy ebben az évben 4 ilyen készült, Ugye a baglyos tavalyi produktum volt,össze kerestem az egész webet bagoly után , míg ezt ami rákerült, itthon egy boltban találtam.
  Tavasz,nyár, nem hozott nagyon lázba, az őszt abban a pillanatban kivarrtam, amint megláttam !
   A tetején egy talán egy telihold díszelgett, bár az nem fogott meg , ezért készítettem tököt hozzá. szerintem ez jobban illik rá :-)  / Legnagyobb mérgemre Just Nan -nál semmit nem lehet megvásárolni , hanem azt írják, keresd fel a hozzád legközelebbi boltot. Már többször mondtam Apának, abban az országban szeretnék élni !!! -- de hiába !!!! :-( /
De addig kattintgattam mindenféle részlegre, míg szemem elé került, hogy a bagoly és a holdacska is egy GOMBOSTŰ !!!
  Rólam már többször kiderült, mindíg és minden után már csak azután járok utána, -- olvasom el rendesen a minta melletti leírást, miután csak úgy, szokásoknak megfelelően, kétszállal két öltésenként, már megvarrtam !!! Már túl vagyok azon a dolgon !!!
  Most ismételten megfogadom magamnak, előre nézelődőm, kutatgatok, csak az infók birtokában  esek neki ! Persze az igazsághoz az is hozzátartozik , AZOK  a dolgok a tervek, a  soha el nem készülő kategóriába kerülnek .  Mert én inkább az az ember vagyok --- essünk neki azonnal, és a  lehetőségekből hozzuk ki a legtöbbet. !!
   Lehet ezt a viselkedést akkor tanultam, mikor rádöbbentem, még a múlt században a valóságra, nem akkor kapok meg dolgokat, mikor igényem merül fel rá, hanem amikor árulják ! !! Tehát, ha már láttam, de lecsúsztam róla, nekem magamnak, a lehetőségeim , kézügyességem, ötletességem szerint MOST  kell létrehoznom AZT ! ha kell nekem !  Add Uram, de most azonnal !!!
 Tehát ez a kis eszmefuttatás csak azért írodott, hogy megmagyarázzam, miért is sütöttem tököt !
Mert ugye baglyot azért nem feltétlenül kell tudnom szobrászkodnom !!! Ha-ha-ha ! És ugyan ezért készült képkeret a hóembereim köré , és fog készülni, még rengeteg más is --- remélem !!

1 megjegyzés:

Eleonóra írta...

De jó, végre tudom, hol kaphatóak ezek a gyönyörűségek! Köszi!