Blogarchívum

Translate

2012. július 6., péntek

Újabb Veronique Enginger

Már máskor is meditáltam azon, ki, mikor, melyik mintát, miért is kezdi el hímezni? Az utóbbi időben sok mintát kinyomtattam, azzal a felkiáltással, a következő munkám ez lesz , azután, mégsem lett belőle semmi.Persze az okát nem tudom, hisz többhöz, még a fonalakat is előbányásztam, majd kerültek egyre messzebb a kis asztalomtól, ahol a folyamatban lévő munkáim vannak. Azután, ránézek egy mintára, mint pl erre itt




és tudom, hogy biztosan meg fogom varrni !!! :-) Pedig nem is szeretem a süteményeket !!! Feltúrtam az anyagos szekrényem, hátha találok benne, néminemű kis maradék Aidát, persze lehetőleg barnás árnyalatút--
nem jártam sikerrel, de találtam egy darabka Fein-flobát. Még soha nem varrtam ilyen anyagra, de szenzációs , milyen szép az öltés rajta. :-)
Leruccantam a kertbe, hogy tudjak varrni, ne rozsdásodjék a tű a kezemhez, mint a lakásban, és végre használhatom a fonal tartókámat is, amivel Ágota barátosném lepett meg. Nagyon jól használható darab ! Köszönöm ! itt is. Szóval, alakulnak a repdeső sütikéim.



4 megjegyzés:

Анна Гончарова írta...

Прекрасно! Очень красиво!

butterfly írta...

Very beautiful stitching, I love the design.

teen bedroom designs írta...

Hi there,
Újabb Veronique Enginger
Fantastic blog post, I wish to apprentice at the same time how you amend your website.

Anne írta...

Nagyon szép minta, én is pont ezt hímzem most. :D