Blogarchívum

Translate

2012. december 9., vasárnap

Legújabb hóemberem

Már az angyalkás bejegyzésemben is erre a tündéri hóemberre utaltam, hogy alig várom, hogy megérkezzék az anyag hozzá. Mert ugye, olyan különleges színű, hogy kellett az eredeti . Én nagyon imádom a zöldeket kékkel viselni, de azért fenntartásaim voltak, milyen lesz ezen az anyagon. De nekem tetszik ! és Nektek?
A fényképen már megint nyomi, ferde , pedig az életben nem ilyen :-)
Épp a ferdeség miatt egy egész délelőttig tartott, mire kész formát kapott, hisz az anyag borzasztóan vékonyszálú, és ide-oda mozorgott folyton. Vagy 4x nekiálltam, lefércelve, meggépelni, hogy kispárna készüljön belőle, de olyan csúnya, ferde lett mindahányszor, hogy ezért választottam a kasírozást, mert akkor formatartó marad. A szöveget lehagytam róla, és néhány egy öltéses hópihét is, mert a csillámos szállal nem tudtam rendesen rögzíteni őket , de nem is hiányzik .

4 megjegyzés:

Mariska írta...

Nagyon aranyos lett, különleges, olyan jó hűvös-fázós színek
:)

Adél írta...

Nagyon szép lett Ági.
Saknos a fotó nem adja vissza a fémszál csillogását, élőben még sokkal szebb. :)

Névtelen írta...

Végignéztem, visszanéztem az utóbbi idő "termését". Ági, ez kész provokáció, ennyi tündéri kis minta, speciális anyagok, fonalak, színvariáció!!! :)) Egyik jobb, mint a másik. :)
Brigi

goblen írta...

Nagyon szép lett a befejezés!
Na meg persze az egész munka! :)