Blogarchívum

Translate

2012. december 2., vasárnap

Winter Angel -- téli angyalka- készen

Nos, hosszú szerencsétlenkedés után csak elkészültem ezzel a kicsi angyalkával. Elég sok mindent átvariáltam a saját izlésemre a mintán. Ivory lenre készült, amit még tavaly télen vettem Judittól , és hiába spóroltam vele, de ezzel a képpel elfogyott. Mikor készült a kép, már ráeszméltem, miért is nem varrok én embert, nőcikét?! Mert az arcuk színe igen igen fontos, és én nem tudom jól átalakítani, amit pedig ráterveznek az szörnyűséges. Ezt saját kútfőből hoztam össze, mert szörnyű sötét színeket kellett volna , és lehet, hogy pont nem jól sötétítettem , de ez már ilyen marad.
Nem tudom, neki merjek-e állni, és a kabát prémjéhez varrt szőrös fonalat kiszőrözni, vagy csak maradjon így ? és majd használatban kiszöszösödik? Bár még azt sem döntöttem el, párna lesz-e belőle, vagy esetleg keretbe kerül?
     Sok évvel ezelőtt egyszer már majdnem varrtam éneklő angyalkákat Anyának karácsonyra, de mikor szörnyű színeket kellett a lábára, arcára varrni, szépen félre tettem, és azóta is csak ott áll a szekrény mélyén.
Akkor még nem mertem cserélgetni, csak megálltam ha olyan következett, ami nekem nem tetszett.
Nos, most már következhet a hóember -- az egyik a sok közül, ami még nem volt, de tetszik nagyon :-)
Szép napot Mindenkinek !

8 megjegyzés:

twinpeakprimitives írta...

Angel looks so lovely!
Well done :)

goblen írta...

Nagyon szép lett!!!

Emese írta...

Szia Ági, nagyon szép lett az angyalkád !

Manuela írta...

It's so wonderful.

Best wishes Manuela

Sofie írta...

Nagyon tetszik, szép lett!

Unknown írta...

Ez úgy ahogy van jó! Nagyon is jó!

Névtelen írta...

Szép munka! Nagyon aranyos! :)

Polly írta...

Nagyon cuki!