Blogarchívum

Translate

2014. július 13., vasárnap

Campóna - keresztszemes kiállítás 2014

Elég lassan haladok a képemmel, mert folyton elmászkálom a fél napot .


Tegnap pl a keresztszemes kiállítás megnyitójára. Nagyon szeretem az ilyen napokat, hisz már csak ilyenkor nyílik lehetőség találkozni a megszünt  keresztszemes társaság most is himző tagjaival .Jó látni őket, a munkáikat .Bár beszélgetni csak annyi idő jut, hogy " hogy vagy, semmit sem változtál , de jó a hajszíned, mit hoztál a kiállításra ......." és már újabb tapsolás, újabb díjazott siet ki az ajándékáért . Mert hisz a háttérben zajlanak az események.:-)
Mikor már volt annyi időm, hogy végig rohanjak a képeket is megnézni, egyből feltünt, hogy semmelyiken nincs is szalag ! Pedig én nagyon szerettem volna ismét kapni egy szalagot. Olyan jól mutat a 2 évvel ezelőtti is a képemen a falon :-)))
Kicsit érdekes volt a megnyitó számomra, zavaró volt, hogy összevissza -- akarom mondani, felváltva olvasták a díjazottakat a keresztszemes és gobelin közül .  És csak ekkor tették rá a szalagokat a munkákra. Tettek az enyémre is -- akarom mondani a férjem képére -- a téli nőcikére.


 Kaptam én is egy óriási dobozt, tele fonallal - mindíg érdekelt, mi is van benne.
75 Anchor fonal, de mindegyikből mindjárt 3 motring. Azt hiszem, ezek a legkeresetteb színek. Így lesz 225 beharangozott motring belőle. / Én mindíg úgy értettem,hogy a teljes Anchor skála  / Ezzel most bővült a fonal választékom :-) Most majd ilyen mintákat is kell keresnem :-)
A kiállítást egyébként ismét Lídia nyerte -- méltán, mert gyönyörű volt élőben látni a virágos utca részletét.
A kávés manócskájára lettem volna még nagyon kíváncsi közelről, de az sajnos nem volt itt :-(
Vittünk ugyan fényképező gépet, de elő sem vettem a táska aljáról , mert soha nem sikerült régebben sem normális képet készítenem. -- Ezt meghagyom a profiknak -- Jucusnak. Nála találtok linket ahol jól láthatóak a kiállított képek  --- Gratulálok neki, és minden kiállítónak, hogy viszik tovább, töretlenül ezt a csodás tevékenységet, és minden évben hozzák a szebbnél szebb, különlegesebb alkotásukat. Nem adják fel , - nem mondják ! --minek jöjjek, hisz tavaly sem nyertem-- hanem varrnak és jönnek , hogy minden évben egy helyen csodálhassuk meg egymás  alkotását, megismerve más tervezőket, más stílust is.

12 megjegyzés:

belinda írta...

Gratulálok! Jó nagy pakkot kaptál:))
A neocraftos kávésra gondolsz? Az ajándék lett és már nincs nálam,de fotót tudok mutatni.

agnesordog írta...

A kínain láttam a képet, de az összerakás érdekelt volna -- szeretek jó dolgokat eltanúlni.:-)
Nem láttalak tegnap :-( oly bőszen pofáztam épp valahol :-)?

belinda írta...

Kicsit késtek a megnyitóval,nekem meg utána sietnem kellett a vonatra.A díjkiosztó alatt láttalak egy pillanatra :)Meg fogom varrni még egyszer magamnak és akkor felrakom a blogra a részleteket.

Jucus írta...

Gratulálok Nektek a Pároddal és köszönöm szépen a leírást a megnyitóról! Évek óta vágyom elmenni, de sosem jön össze...na nem adom fel!

Tündérke írta...

Gratulálok!! :)

agnesordog írta...

Köszönöm szépen :-)

Bobalany írta...

Szia Ági! Tegnap délután körbe tudtam rohanni a kiállítást, sajnos csak sietve mert más céllal mentünk a Campona-ba. De már messziről megismertem a munkáidat és láttam rajt a szalagot! Sok sok gratuláció!!! Nagyon boldog és büszke lehetsz! Ez biztos ad egy kis löketet a sorozat folytatásához!

goblen írta...

De jó! Gratulálok!!! :)

xJuDesign írta...

Köszi a beszámolót Ági, és szeretettel gratulálok a különdíjhoz! :)

Cimpulusz írta...

Én is ott voltam, hát ti hol voltatok!?:)

Unknown írta...

Szia Ági :)
Olvastam pár beírásod, s eszembejutott az újpesti gyöngyös-fonalasbolt, ahol kb.húsz perc alatt végigbeszéltünk mindent :D
Szeretem hímzéseidet nézni, köszi a fotókat!
Anchor készlet: lehet h nem teljes színskála, de akkor is álomszép kinyitva a doboz :D

agnesordog írta...

Dia !

Köszönöm :-)
Az még csak egy dolog, hogy milyen szép, de mennyi mintát lehet majd velük még meghímezni !!! ezután !
Nagyon boldog vagyok, hogy most először olyan ajándékot kaptam, amit lehet használni is. :-)))))