Blogarchívum

Translate

2014. július 18., péntek

Heti beszámoló

Vannak olyan hetek, mikor ki sem teszem a lábam a ház kapuján, ez a hét nem ilyenre sikeredett.
A hét minden napján valamerre vezetett az utam -- és ez persze mindíg pénzköltéssel is társul.
Kereshetnék kifogásokat, hogy miért is történt ez a láncolat , de csak egyszerűen elmesélem.

Hétfőn reggel , reggelizés közben böngészgetek a kedvenc blogjaim között, és ekkor Juditnál felfigyeltem egy ajánlatra --- nézzetek be ide ! :-) Jeszizsu oldalára , -- hát jól elnézelődtem az időt -- volt mit !
Szebbnél szebb horgolt dolgok, közülük egy takarón nagyon megakadt a szemem -- a gondolatot tett követte és elrobogtam fonalat vásárolni -- hisz még nincs elég itthon :-)))) Mindenbe csak belekezdek és 1-2 hét után mindíg visszatérek a himzéshez. :-(
Szóval nagyi négyzetből takaró  --- a legújabb 5-letem . Itt vannak a beszerzett fonalak :-)))))
 és a már azóta elkészült négyzetek . Persze , mikor horgoljunk? ugye akkor amikor a hőségtől már hozzá rozsdásodik a tű a kezemhez, és már nem bírok hímezni.-- hiába gyönyörűséges Montmartre-s lány :-(
Takarót kell horgolnom !  Ha már a városban flangáltam, ugye a Bihari útra is be kell néznem, hátha náluk találok még halványkék himzővásznat -- az egyre  szaporodó párizsos nőcikékhez, vagy legalább párizsos anyagot, amit a Hunyadi utcában nem kaptam a múltkor. Igen !!!!!!! Igen !!!!!! Kaptam mindent !

Ez a kis maradék fehér pedig jó lesz festeni :-)
Sőt, még egy "zakót "is kaphatnék ennyi pénzköltésért, ha nem lenne egy ilyen áldott jó uram, mint amilyenem van nekem :-))))))))))) , mert már telefonált, hogy jött közben a postás !!!
Hozta ezt a pár kis fonalkát , ebből persze csak a fele az enyém, a többi Emeséé.
Most azután megint itt a gond !!! gond hegyek !!!! melyikhez fogjak? hímezzem a nyári nőcit, vagy az újat? vagy horgoljak? vagy vegyem elő a varrógépet ? és készítsek táskát ? 
Ha a férjemre hallgatok akkor ebben a sorrendben -- de most azonnal induljak is, mert a körmömre ég a sok elvégezetlen munka :-)))
 Jó hétvégét annak aki ráérős :-) én indulok robotolni :-))))))

2 megjegyzés:

goblen írta...

Mennyi szépség!
Nekem az a véleményem, hogy az egyik kezeddel hímezd a nőcidet, a másikkal az újat, a harmadikkal horgolj, a negyedikkel varrd meg a táskát.
Ilyenkor jó lenne polipnak, vagy póknak lenni, kár hogy nincs ennyi kezünk. :)

Mariska írta...

Egyetértek az előttem szólóval!!!!!!