2015. június 28., vasárnap

Hűvös hétvége

Mint például a mostanin , mit is lehet csinálni !?  Természetesen hímezni ! :-) Hogy az előző minta kapcsán végig böngésztem az 123 oldalát, más mintákon is megakadt a szemem , mint ezen is  / azóta elfogyott / ha-ha-ha- a boltból :-) --- más szeme is ezen akadt meg :-)

Hát gyorsan elkezdtem anyagot, fonalakat válogatni , mert nekem nem tetszettek azok , amik meg voltak adva. Egyébként, már máskor is megfigyeltem , nem lesz olyan a hímzett kép, még ha az eredeti fonalakat is használom , mint a minta fényképén . Az enyém ilyen lett ! szabadon válogatva :-)

Most úgy látom erre a designra kattantam rá , mert már meg van a következő kiszemeltem is :-)
Szép hetet kívánok !

5 megjegyzés:

Juci Ká írta...

Ez is nagyon szép, kedvencem az a kék színátmenetes fonal....annyira finomak az átmenetek rajta.

goblen írta...

Nagyon jó lett!
Szép ez a kék.

Beáta Tüzes írta...

Jól teszed, hogy ízlésedre válogatsz alapanyagot. Milyen jól! Nagyon szép lett.

Emese írta...

Nagyon szép!

Aamir Qureshi írta...

Chat Room
Pakistani Chat Room
Online Chat Room
Asia Chat Room
Free Chat Room
Love Chat Room
without registration Chat Room
INdia Chat Room
Flash Chat Room
Girls Chat Room