Blogarchívum

Translate

2016. február 15., hétfő

Rózsa

Kicsit lassan készültem el vele, mert úgy utaztunk el, hogy már összeválogattam hozzá a fonalat, de hezitáltam, milyen színű vásznat válasszak hozzá . Tetszett a hozzá ajánlott Raw len is, de kicsit mást szerettem volna , néztem hozzá a Moccát , de mivel nem tudtam választani , így bele sem böktem .
A múlt héten a Facén valaki mutatta mind a 3 képet , az eredeti anyagon, és abban a pillanatban megláttam,  az enyém ilyen lesz !
Egy csúf gyomorrontás még a tűt sem engedte a kezembe fogni 3 napig, de azért csak elkészült az én rózsácskás szívem is . Azt hiszem, csak ez az egy . 

5 megjegyzés:

mari paz írta...

Hi Agnes that rose is very beautiful I love.You sew whit a magnifying glass? I don´nt see a count 32

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonito, me encanta ese bordado, quedó precioso el corazón!!!

Vera írta...

Gyönyörűséges...Jó választás ...nekem valószinű elkerülte a figyelmemet, de nem láttam a képeket...ez viszont tetszik... Jobbulást kívánok!!!!

JuciKa írta...

Nagyon szép hímzés a kivitelezés egyszerűen csodás!

Palkó írta...

Ó, ez csodaszép lett!!!