Blogarchívum

Translate

2016. augusztus 4., csütörtök

Újabb Halloweenes díszek készültek

A múlt héten láttam valaki által készített biscornut, ezzel a két helyes Halloweenes mintával .
Persze, egyből nekiálltam keresni, mert nagyon megtetszett. Hamar rátaláltam a Dimensions 328-as füzetében.  Így gyorsan megvarrtam őket. Már körbe is varrtam a szélét, hogy gyöngyökkel össze tudjam állítani, mikor ráébredtem, egy negyed fordulattal elfordulnak összeállításkor. Így más végleges formát kerestem hozzájuk. Ma összejártam minden általam ismert helyet narancssárga zsinórért, - de hiába ! A végén ilyen zsinórok alakultak, ilyen lett a végső formájuk .

3 megjegyzés:

Vera írta...

Micsoda szépséges minták lapulnak Nálad! Nagyon aranyos mindkettő hímzés!!!Befejezés meg szuper!!

agnesordog írta...

Köszönöm :-) Verácska !

Tüzes Beáta írta...

Nagyon viccesek, kedvesek!