Blogarchívum

Translate

2016. szeptember 19., hétfő

Újabb dolgok a Dédunokámnak !

 Csak nem hagyott nyugodni, hogy ennyien számon tartottátok a babatakarómat.

Szóval, az úgy volt --- cicás anyagot szeretett volna az Unokám , mikor ezeket itt megláttam, egyből nyomtam is a gombot. A takaró 90x130 cm és vlies bélése van . készült hozzá illő lepedő is , sőt találtam a szekrényben ezt a Miki és Minnie - s anyagot, amit már táskabélések tűzéséhez használtam , így ebből is lett 2 lepedő a kiságyba a Babának .

Ja és foszforeszkáló csillagokat is vettem a szobájába a falra , és egy macókát is, aki addig is vigyáz a babaágyra, amíg meg nem érkezik az igazi lakója.  Sajnos a táncos cicákról le kellett mondanom, mert nagyon nem illett a takaróhoz, takaróra.
De azért megmutatom kész állapotában is -- bár így most nem tudom, mi lesz a sorsa.

4 megjegyzés:

mari paz írta...

it is a work very cute and fanny.kiss

Vera írta...

Ez a kép a szobában akár képként is funkcionálhatna...annyira édes...

Tündériek a takarók...

Tüzes Beáta írta...

Aranyosak a gyermekvásznak. Biztos öröm velük dolgozni. Pláne evvel az új géppel!...
A hímzés csúúúúúcs!

Dóra írta...

Tök cuki a cicás takaró. Tényleg nem kell bele a hímzett kép, de keretezve, vagy párnának biztos tökéletes lenne!