Blogarchívum

Translate

2017. március 15., szerda

Reméljük tavaszodik !

Megint rákattantam az újságokra . :-) Persze az is oka lehet, hogy ismét szép mintákat találtam bennük, vagy csak én is úgy csináltam most, mint Andi barátnőm-- a tenyérnyi anyaghoz kerestem nekem tetsző mintát . Régebben nem nagyon akadt meg a szemem Durane Jones munkáin, de egy fél év alatt ez már nem az első, ami megtetszett . Próbálom a Párizsban vásárolt dolgaimat feldolgozni, hogy ismét kelljen menni beszerezni újakat. Az anyag is csak egy tenyérnyi maradék, és pont belestimmel ebbe a picike keretbe azt hiszem. Mit gondoltok ? jó találkozás ? 
Ja a minta a 253 TWOCS -ból való Tavasz minta egy kiollózott darabja . Szerintem igen bájos , és nem az ott megadott színekkel dolgoztam , hanem ránézésre , saját kútfőből válogattam .

5 megjegyzés:

Anik írta...

Nagyon jó találkozás :) én sem dobok ki anyagmaradékot, sosem tudni, milyen apró mintához lesz jó! :) a keret is különleges!!!

mari paz írta...

it is very cute.Kiss

Vera írta...

Szerintem is nagyon szuper így ahogy van...

goblen írta...

Nagyon jó lett! :) Éljen a takarékos anyagfelhasználás! :))))
Pont tegnap találtam rá én is az újságra, hogy milyen szépek vannak benne és tényleg.

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonito pájaro!!