Blogarchívum

Translate

2017. március 20., hétfő

Újabb tavasz csalogatót

kerestem, találtam . Nem volt nagyon nehéz, mert Emesétől kaptam ajándékba a mintát . Én most csak gondoltam, megvarrom, /  ha már a téli párja tavaly nem készült el -- de remélem, az idén is lesz tél, arra még esélyes az elkészülte / Nagy bánatomra a tervező mindíg Atalie fonalat használ , de nem estem kétségbe , előkaptam a Week , CC, Gentle Arts fonalaimat és azokból válogattam
Örömmel láttam az őzikén , hogy ott is  - őt is függőleges öltésekkel készítették, Kíváncsi leszek, az én választásomban hogy fog kinézni . Ugyan nem mindent választottam a képen látható színekre, de még egyiket sem kellett kibontanom, mert nem tetszene . Remélem ez így is marad :-) 
 Jó lenne mind a 4 évszakot elkészíteni   / Sajnos még nem árulják a nyarat és az őszt , bár azok is nagyon szépek . /

3 megjegyzés:

Vera írta...

Megint már egy új hímzés..Ági nagyon gyors vagy!!!

Tüzes Beáta írta...

A nyuszi félénken kukucskál.. Cuki lesz. Ezekkel a fonalakkal dolgozni élmény!

mari paz írta...

it is very nice.Kiss