Blogarchívum

Translate

2017. április 21., péntek

Időben vagyok !

A tegnapi nagy mérgelődés , tépelődés után -- hogy nem egyforma a szív két oldalának a dőlésszöge, sem felül, sem alul  -- nem azért , mert elrontottam - hanem azért , mert nem szimmetrikusra tervezték -- ma azért csak a vége felé járok a munkának -- már csak 23 virágot kell megalkotnom a pacákból .
Már írtam, hogy lecseréltem az Aidát hímző vászonra , de így is szenvedtem kontúrozáskor . Már sokszor gondoltam, hogy aki tervezi a mintákat, még éltében nem vett tűt a kezébe , mert ha igen, ilyen vonalakat nem rajzol rá , hisz kb lehetetlen olyanra varrni, illetve lehet, de hogy SZÉP nem lesz -- az biztos . 
ja és ezt ezen az erős hússzínün halvány szürkével képzelték , ami majd kiemeli. hogy az a 12 öltés egy virág és közepére egy francia csomó is kerül -- ja és mindez 16-os Aidán .  A virág középső lyukjában 20 szál fonal kerül ----- az enyémre majd a lazy-dazy virág és egy gyöngy , ami eltakarja az egész tűpárnát . A szemem csak lazán folyt ki mára már ! SOHA NEM VARROK GOBELINT !!!! 
Nem lesz az összes lyuk kitöltve a képeimen , eddig sem, de ezután biztosan nem készítek olyat  !
Nos, most egy kis Fatmagül nézéssel nyugtatom a szemem . 
Jó hétvégét kívánok ! 

7 megjegyzés:

JRosa_SZG írta...

Biztos nagyon nehéz ez a minta, de az eredmény csodálatos :-D

JuciKa írta...

Nem csak a szabályos, szimmetrikus képek, minták, tárgyak szépek. Legalább olyan sok szépség van a szabálytalan dolgokban, pl. a természet csodáit sem mindig a tökéletes szimmetriáért csodáljuk.
Csodás vidám hímzést választottál, nem utolsó sorban gyönyörű munka. Megoldod azokat a virágokat, tökéletesen.

Vera írta...

Szerintem egy ilyen profi himzőnek a virág meg sem kottyan...Látszik a rengeteg munka benne..és ráadásul nagyon szép...Keretbe bizonyára jobban mutatna mint párnán... De ugy is a Te döntésed lesz...Csak gratulálni tudok...!!!

Jucus írta...

Hű, ezzel megdolgozol, az biztos! De nagyon szép lesz, majd meglátod...én már látom! :o)

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonito!!!! me encanta!!! besos

Tüzes Beáta írta...

Nagyon szép! Igen. Sokszor túl részletes a minta is, a kontúr is. Ráadásul a kontúrvonalak alatt nem is látszik milyen szín kell. Ah!

mari paz írta...

It is very cute I love.Kiss