Blogarchívum

Translate

2017. április 27., csütörtök

Valami egyszerűt, gyorsat akartam

mielőtt belefogok az óriási pipacsos képembe . Még a múlt hónapban láttam a facén , valaki mutatta, hogy az Anyukájának hímezte -- és nekem nagyon megtetszett egy Luca's kép - esernyő virágokkal .


De sajnos ezek mind orosz készletek , és nincs megadva hozzájuk a színkód , és ha igen, nekem Anchor fonalam nincs , így maradt a szemre válogatás , mert én egyébként is Ariadnával varrok újabb módi szerint . Azt tartom ilyenkor szem előtt, hogy egymáshoz stimmeljenek az árnyalatok, még ha nem is lesz olyan, mint az eredeti . A virágokkal meg vagyok elégedve, de hogy az esernyő hogyan lesz az még kérdéses, mert a tengerzöldek közé két petrol kék is beette magát , majd holnap napfénynél válogatok hozzá másokat . 
Itt fent az esernyő száránál látszódik egyenlőre .

5 megjegyzés:

goblen írta...

Szép lesz. :)
Sajnálom, hogy nem lettek jók a kódok, de hát a kreativitásnak is kell teret engedni.

Tüzes Beáta írta...

Megoldod!
Igen. Az orosz minták ritkán közölnek DMC kódot. Kár. Én is kedvelem őket.

mari paz írta...

It is very cute.Kiss

Vera írta...

Nagyon édes a minta... Bizonyára Neked nem fog gondot okozni a színek összeszedése...

Jucus írta...

Nagyon szeretem a kékeket, ez a képed is tetszik!