Blogarchívum

Translate

2017. augusztus 14., hétfő

Újabb nagy munka

Míg a múlt héten varrogattam a hóemberkéket, felötlött bennem a gondolat, -- Miért is nem egy szép nagy karácsonyfa /szoknyát / alá való terítőre böködöm a szépséges hóemberkéket ????? Nos a gondolatot tett követte , gyorsan bányásztam elő anyagokat , járattam az agyamat, hogyan is kellene szépen beszegni , mert addig ugye egy öltést sem varrok, míg azt nem látom, hogy szépre sikerült beszegni . Beszéltem több emberrel erről a kérdésről, igaz, csak 1 varrt is terítőt , de meggyőztek, először a himzés, majd utána ráérek beszegni , hisz még azt sem tudni, az én általam választott anyagon mekkora is lesz egyáltalán a terítő . A készletben 11-es Aidát adnak , amire 3 szállal kellene varrni , az óriási ikszeket ! Nos, azt nem !!!! Találtam vásznat, de nem volt elég ! Azután a kezembe akadt ez amit végül is választottam
Ez egy előre 10 öltésenként bekockázott talán 27-es ecrű színű vászon . Ezen szépen beöltögettem a minta alapján a szélső szemek helyét ! Kiderült, hogy 44 cm a fél fesztávolsága . Azután már csak a fonal válogatás maradt . Most erős, hangsúlyos élénk színeket válogattam, hogy mutasson is majd messziről. / persze először vissza kellett pakolnom a félre rakott használt motringokat !!!!!--- nem szeretem meló ! / De túl vagyok rajta , és tegnap délben beleböktem . Majd minden hétvégén mutatom , hogy mennyit is haladtam az adott idő alatt .  Remélem azért szép lesz, még ha nem is az eredeti méretűek lesznek is a hófiúk !!! De ők nagyon jóképűek mind , már más méretben varrtam is belőlük, mert nagyon szeretem Todd Trainer terveit.  
Kellemes hetet kívánok ! 

3 megjegyzés:

Adél írta...

Nagyon pazar színek, biztosan csodaszép lesz!!!!

Tüzes Beáta írta...

A válogatás és a tervezés egy kedvenc, igazán felvillanyozó időszakom.
Jó ötlet! Nekem is van, bár nem hímzett. Nem a karácsonyfa lába miatt fontos számomra, hanem a sok bedugott izzósor és hosszabbítót takarja.
A minta nagyon aranyos!

Vera írta...

Nagyon vidám dísz lesz, sok munkával..nekem is nagyon tetszik...