Blogarchívum

Translate

2018. augusztus 10., péntek

Halloween

avagy csak a narancssárga szín, anyag szeretete vezet minden évben arra az elhatározásra, hogy igen is, én hímzek valamit Halloweenre. Magát az ünnepet nem szeretem, nem tetszik amit Amerikában olyankor művelnek, de a barátságos képű boszikat, tököket, szellemkéket, illetve fekete macskákat igen . Most sem tudtam kihagyni, a 2018-as Just Cross stitch halloween különszámában megjelent helyes kics maccsot. Az egész újságból csak Durene Jones 2 munkájáról gondoltam azt, --ezekért érdemes a tűt a kezembe venni.  Ime "Maccs uraság " az én verziómban .
A másik túl munkás , / a kép az újságból van kiollózva ! /



de lehet azért ezt is elkészítem, bár nem most , mert most  visszatérek a csizmához . A végén annyit kacsintgatok másfelé, hogy nem leszek kész időre. 

Ja, ha már kész munkát mutatok, akkor a csokisdobozt is mutatom a szivecskével .

3 megjegyzés:

Vera írta...

Mesés a doboz..de milyen is lehetne...ami kikerül a kezedből minden szuoerszuper...
Szép lett a cicás kép is, minden évben fogadom, csak a minták miatt, hogy készítek, de mindig más miatt elmarad...

Tüzes Beáta írta...

Nagyon szép ez a hímzés! A dobozka is jó!

EL RINCON DE CHELO írta...

Bonitos detalles!!!