Blogarchívum

Translate

2018. október 23., kedd

Pihenésem

Most 4 napig pihentettem a kötésben megfáradt kezeimet , de valószínűleg csak azért, hogy rosszalkodni tudjak ismételten. Ezzel gyerekként sok bánatot okoztam a Mamámnak, hogy mindíg a saját fejem után mentem. Mint most is :-)

Az úgy volt , hogy pénteken dolgom volt a Kálvin téren, és akkor muszáj volt betérnem az ottani Burda boltba , hátha árulnak olyan anyagot , ami nekem még nincs :-) / kihasználni a kedvezményes árat -- himezhető anyagok egységesen 2000,- Ft / méter áron . /

És találtam olyat !  Rózsaszínes ? hússzínű ? inkább mutatom .
Gyorsan megszámoltam az Aida szemeit -- 100x 100 ------- nekem való ! 
Hazajőve , indult a kinyomtatott mintáim keresése . Még tavaly télen, mikor a karácsonyfa szoknyát varrtam, találtam sok csodás hóembert -- takaróra varrva . Ismerhettek , a takaró akkor nekem ott a helyem . Igaz, még egy sincs befejezve , de többhöz az anyag megvásárolva, minták, tervek elkészítve és várakoznak, csak úgy, mint a kötött változatok. :-) 
Még péntek este elkezdtem a fonalakat összeszedni hozzá . Szombat reggeltől lazítok , egész ma estig  bőszen varrtam . 
Ennyit haladtam :-(
Rengeteg munka lesz de egyszer ez is elkészül biztosan , és ugye, még mindíg imádom a hóembereket , a Stoney Creek- ket pedig még jobban .

6 megjegyzés:

Rita írta...

Jaj, de szép!

Tüzes Beáta írta...

Nincs annál jobb, hogy Te rosszalkodsz! Nagyon jóóóóó!

Névtelen írta...

Telitalálat az anyag és a minta találkozása. :) Akár egyedi lesz a hóember, akár egész családot hímzel köré.
A takaród igazán vidám fonálfaló, és akármilyen mutatós és munkára csábító, de tényleg kell a pihenés a kezednek. :) Jól tetted, hogy "rosszalkodtál"! :)
Brigi

JuciKa írta...

Nagyon szép!! Takarót szeretnél készíteni belőle? Kezedre vigyázz!

agnesordog írta...

Igen, még lesz társasága :-) Több hónapig ad elfoglaltságot azt hiszem .-)

Mari paz írta...

Very nice snowman