Blogarchívum

Translate

2018. október 10., szerda

Takaró helyzetjelentés 2

Kicsit elszontyolodtam tegnap , és kicsit -- nagyon örültem, hogy kiderült a születendő dédikém nem Kata , hanem kisfiú . Elszontyolodtam, hisz rózsaszín dolgokat vásároltam össze eddig számára , és a takaró is fehér, rózsaszín , türkiz , és lila színű, na de az egy úrfi számára kicsit cikis . Nem tudom biztosan, de egyenlőre nincs kedvem egy másik takaróhoz :-( most ez a tiri-tarka köt le .
Próbálom jó színesre összeválogatni a kockákat /csíkokat / . Minden színes csík után kötök egy 3 színűt , hogy fogyjon azokból a fonalakból is . Nagyon tetszik eddig :-)

1 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

De hiszen a baba takaróban van világos kék is! Jó az úgy ahogy van.
Nekem is nagyon tetszik a kockás takaród! Rég kötöttem rizst, pedig milyen jól mutat!