Blogarchívum

Translate

2018. december 20., csütörtök

Himzések

Ebben a hónapban csak találtam kedvemre való mintákat, így egyet-egyet csak összedobok. :-)
Már máskor is említettem, nem mindíg ugyanolyannak látok egy -egy mintát minden nap. Ez történt a Sheperd Bush mintával is . Mikor másnap össze akartam pakolni , egy másik arcát láttam --- ezt .
 Ez most tejeskávé barna anyagon van és Threadworx fonalakkal készítettem . Nagyon tetszett mindkettő .

Sokszor átlapoztam Renato Parolin Karácsonyi könyvét, mert nagyon tetszenek a benne lévő minták. 

Sokat morfondíroztam, mit is kellene , hogyan is kellene , vagy melyiket is válasszam , :-) 
Ugye tudjátok, hogy szívecske mániás vagyok . Igy vettem a bátorságot és két mintát összekombináltam . Az új téli kollekcióból , a képeslaposból megtartottam a felső részt , és egy szívet választottam a könyvből 

Nem fehér alapra dolgoztam, mert elég sötét színeket használt a "Mester " és nekem most nem tetszett. Így a magam festette -- hagymahéjjal-- barnás , rozsdás anyagot választottam. 

Először , még gyöngyöket is terveztem a szív szélére , de így öltésekkel finomabb . Most már csak a sütés főzésé az időm pár napig. Az ajándékok becsomagolva várakoznak szépen sorban . A kocsonyát ma megfőztük . Talán sikerül a kötésemhez visszatalálni. 
Ezzel a kis képpel  szeretnék Boldog, békés Ünnepet kívánni minden kedves erre tévedőnek .

5 megjegyzés:

JuciKa írta...

Mint mindig most is gyönyörűeket hímeztél.
Kívánok neked és családodnak Boldog karácsonyi ünnepet!

agnesordog írta...

Köszönöm, és viszont kívánom Neked és kedves Családodnak :-)

Tüzes Beáta írta...

Szép a Christmas változat a gyöngyökkel, a zsinórral.
R. P. mintái mind nagyon kellemesek. Bátorság és gyakorlat szükséges a minták összeötvözéséhez. Gratulálok! Nagyon szép lett.
Nektek is kellemes ünnepeket. A kocsonyán én is gondolkodom...

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonitos detalles navideños!!!!
FELIZ NAVIDAD!!!

Vera írta...

Nagyon szépek ezek a díszek!Kedvencem lett általad a RP minták!