Blogarchívum

Translate

2018. december 5., szerda

Jó régen kötöttem

Mostanában ismét a hímzőtű került a kezembe , letettem a kötőtűket , persze csak kis időre. Amíg kötöttem, azért este mindíg nézegetem a pinteresten előbukkanó hímzés mintákat is . Ott tetszett meg egy hóember páros, aminek nem tudtam ellenállni.
Nagyon megtetszettek ezek a visszafogott színek. Több Tralala mintát varrtam már , de mindíg átalakítom őket , azután mikor kész lesz, már nem tetszik , mert hisz nem olyanra készítettem. Hát most nem változtattam , maradtam a fáradt színeknél. Persze keresgélés, válogatás így is volt , mert olyan fonalam nincs amivel tervezték , de a DMC színekhez kerestem hasonló kézzel festett variációt. Amikor hozzákezdtem, alig láttam valamit  /32 countos anyagot / , mert sok hónapi kihagyás után több napba telt mire ráállt a szemem az apró lyukakra, meg többször volt igen igen sötét napunk, hisz hófelhőbe burkolózott a Napocska.  Bár hó itt nem esett, de csak lámpafénynél lehetett dolgozni. Ma ragyogóan süt Őnagysága , de én mégis a kötőtűket választom .
Szép napot Mindenkinek ! 

5 megjegyzés:

JuciKa írta...

Ünnepre hangolódó, kedves párocska! Kellemes kötögetést:)

Tüzes Beáta írta...

Tényleg figyelemre méltó, kellemes mintácska!

Edit írta...

Szerintem jó, hogy maradtál az eredeti színeknél, nagyon klassz az összhatás. Cuki a kép! :)

Mariska írta...

Ez nagggyon cukor!

Mari paz írta...

Muy bonito ese trabajo me encantan los muñecos de nieve.un beso