Blogarchívum

Translate

2019. július 18., csütörtök

Próba horgolás

Nem tudom mi ez a nagy vonzódásom a kötött , horgolt takarókhoz , DE ismét egy újabbhoz készítettem próbát . Szerintem életemben először :-) Fiatal koromban sokat kötöttem , persze itthon nem árultak olyan fonalakat, ami az újságban volt megjelölve , így mindig elolvastam a "kössünk próba mintát " és úgy számoljuk ki a saját méretünket . Én elvesztegetett időnek éreztem és inkább belevágtam  és kezdtem 3x elölről, mint hogy pazaroljam az időmet próbálgatásra. :-)                      Természetesen alig egy néhány darab érte meg a teljes elkészülést , hisz ma is van még a szekrény , doboz alján félbe maradt kezdemény . Ma már csak fél oldalamra lenne elég, ami akkor kényelmesen beért :-)  Gyanítom talán a külföldi filmek hozták a vágyakozást , hisz a patchworköt is az ott látott képek alapján próbáltam ki . Most hogy már sikerült több darabot ----- ha-ha-ha  KETTŐT befejeznem , nagyon megnőtt az önbizalmam, és zavar a sok év alatt felhalmozott fonal mennyiség is  . Gondolkodom, hogyan lehetne csökkenteni , valamiképpen használhatóvá tenni.  Sok videót , képet láttam már a neten, némelyik meg is tetszett, bár mindíg csak az egyszerűeket nézem, keresem , hogy legalább reményem legyen a befejezésükre . Legutóbb ez a szitakötős tetszett meg . Tegnap készítettem egy  1 mintaegységes mintát , de ma nekiugrottam , megnézni, hogyan is jön ki a következő minta egységes rész . Szerencsére jól számoltam, és középre esik aminek középre kell esnie.
A videóban mindent vastag fonalból készítenek , de én szeretem, illetve hozzá szoktam a vékony fonalakhoz .                                                                                                                                           Azt hiszem nekiugrok egy babatakarónak , mert a Menyem szerint a babának MINDENE rózsaszín lesz , és én ugye még akkor kezdtem a csiricsárét amikor nem tudtuk, hogy lány lesz a jövevény .

A videó nézegetések közben a szemem elé ugrott ez a minta is , és azt hiszem erre fel lehetne használni egy csomó színes maradék fonalat , anélkül, hogy szedett-vedett benyomását keltené .  Talán ez lesz a következőm :-) mert , hogy lesz következő, az biztos !  Nagyon belejöttem :-) 

3 megjegyzés:

Vera írta...

Aranyos kis minta, amit próbának készítettél. A videó szuper,és jól is mutat!

Palkó írta...

Nagyon tetszik ez a szitakötős minta!
Érdekes, mostanában én is szívesen horgolok, kötök... és nekem is nagyon sok ilyen-olyan fonalam van...
Köszi a linket, az is tetszik :)
Szép hétvégét kívánok!

Tüzes Beáta írta...

Nagyon mutatós. Várom a folytatást.