Blogarchívum

Translate

2019. október 8., kedd

Őszi dekoráció

Keresgéltem a kész dolgaim között , mert nem emlékeztem pontosan milyen is volt a régebben hímzett Margaret Sherrys egerem . Közben ráakadtam az őszi, halloweenes díszeimre is , és gyorsan lecseréltem a nyári virágos szivecskéket ezekre :-)
Ez a kedvencem :-) 


Valahol , a mégbekénefejezni kupacban kell lennie ennek a himzésnek, 
pont jól menne az ablakpárkányon ha párna lenne . Nos este megkeresem , és talán itt volna az ideje készre varrni .

3 megjegyzés:

Mari paz írta...

Todos muy bonitos me encantan tus adornos de halloween.un beso

Vera írta...

Minden évben megfogadom, hogy himzek, de eddig mindig el is maradt...Az ünnep nekem nem ünnep, de a himzések tetszenek...

EL RINCON DE CHELO írta...

Que detalles tan bonitos!!!