Blogarchívum

Translate

2019. október 19., szombat

Pompásan állnak a dolgaim !

Tegnap végre megérkezett Kínából a következő munkámhoz az alapanyag :-) Kicsit féltem, mert az ezelőtti rendelésem eltünt a sok posta , repülőtér kavaródásában , és így most méltán aggódtam , de szerencsére feleslegesen .
Szokás szerint ez is félárban érkezett, mintha itthon vettem volna . Ők is a Dédikéimnek

/ a legidősebb Unokám (24) , a Dédikékkel (2,5 és 11 hónapos  /
 készülnek karácsonyra, mint a Mikulás , és rénszarvasai is .  Szerencsémre az Unokámat is sikerült megfertőznünk a Lányommal közösen, hogy legyen tele mindenféle időszaknak megfelelő díszítéssel a lakás :-)  Így teljes lelki nyugalommal készítem ezeket is , mert biztos jó helyre kerülnek , megbecsülik, és értékelik őket. 

5 megjegyzés:

Fáni írta...

Örülök, hogy most simán mentek a dolgok. Jó varrogatást :)

Tüzes Beáta írta...

Kína? Naná!
Az unokák gyönyörűek! Szegény Anyu, van mit cipelnie, de bizonyára örömmel teszi. Jobban tönkrementem a három gyerek felnevelésében, mint gondoltam. Nagyon hamar mutatom az öregedés jeleit. De akkor, mikor én is úgy benne voltam nem éreztem a fárasztót túlzottnak, mert ugyanolyan lelkes voltam mint a képen látható anyuka. Pedig rajta is látszik hogy ez nagy teher.
Tényleg Pompásan állnak a dolgaid, meg Rudolfosan és Villámosan.

Mari paz írta...

Preciosos trabajos y preciosos niños.un beso

Vera írta...

Gyönyörűek a himzéseid...A gyerekek meg pláne...gyerek nevelés, nem könnyű feladat, még ha felemelő érzés is...

EL RINCON DE CHELO írta...

Unos preciosos diseños!!