Blogarchívum

Translate

2019. december 11., szerda

Bevettem magam a varrószobába !

Már máskor írtam, hogy hosszú nekikészülődés kell nekem ahhoz, hogy leüljek a varrógéphez. Már nincs sok hátra az ünnepig és megígértem magamnak , tüntetek el anyagokat a felgyűlt készletemből . Több év alatti gyűjtögetés eredménye , és ma feldolgozásra került --- mert teljesen, és végérvényesen megadta magát a kedvenc kék csíkos flanel pizsamám  / hat hosszú évig nyúztam / , és a kettő másik nekem kevés , hisz 2-3 naponta mosom őket . Már jó régen volt sláger a Párizsos minta a boltokban , és ez ráadásul még flanel is , így jó pár éve várakozott sorára . Az ugyan ilyen  karton anyagból már  megvarrtam az ágyneműt . Ma szekrény belrend következett az anyagos polcomon, és ennek eredményeként 4  anyagból pizsamanadrág készült  . Egy régi , elkopott tréningnadrág szolgált mintául hozzájuk. Holnapra ágynemű varrást tervezek . Már egy ideje kimosva, kivasalva /azóta összehajtogatva / árválkodik a szék támláján, hogy kellően szúrja a szemem, és mielőbb feldolgozzam , -hát annak is eljött az ideje .

4 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Nagyon csinik és főleg hasznosak! Ez a négy darab biztos nem volt kis munka ha egyszerre lettek kész. Nekem is hamarabb mennek tönkre a nadrágok mint a felső rész. Nézelődöm anyag után. Hát az a cicás nagyon jó!

agnesordog írta...

Én rendszeresen I love Textil boltokban vásárolok, ahol 690,- Ft a legdrágább anyag . Nem mindig találok a kedvemre, de sokszor sajnos több is haza jön velem :-) mint a 2 középső :-)

Vera írta...

Nagyon jók ezek a nacik..Nekem a két középső anyag is tetszik...Egy nap alatt megvarrtad mind a hármat? szerintem a legkönnyebb ezeket a nadrágokat varrni, de ugy látszik én nagyon lassú vagyok még nadrág varrásban is..
Egyébként egy szabásmintám volt a rendes nadrághoz... az alapján varrtam a melegítőket és pizsiket, csak a szűkitőket nem varrtam bele kicsit bővebbre hagytam, és cipzárt nem varrtam bele...Egész jó áron vetted az anyagokat! Jó készülődést Ági!

JuciKa írta...

Jó pizsama alsók, ha én ilyeneket tudnák!