Blogarchívum

Translate

2019. december 13., péntek

Idei utolsó ajándék

is elkészült , a Lányomnak 17.-én van a szülinapja , így még időben vagyok ! :-)
Ez a himzés is éveken átívelően készült, és most befejeződött . Tavaly már majdnem ...., de túl nagy és nagyon téli ahhoz, hogy képkeretben a falon lógjon egész évben . Így nem került el a keretezőhöz sem , de akkor mi is legyen vele ? volt a nagy kérdés . Az előszobában van egy klassz képeslap tartó ,

szép zöld himzővászonra varrva , és mindíg sajnálkozom, hogy miért is nem vettem én abból többet, mert milyen nagyon jól használható lenne sok mindenre , nem csak befejezésre :-)
No, majd elmegyek a Burdába és ott keresek -- jött a gondolatom , de előbb azért megkérdezem és a legfrissebb bejegyzésüknél , sok filc !!!!!!! WOUUUWW hát nekem is van itthon szép sötétzöld filcem , és már álltam volna is neki -- de egy csak félig van kikontúrozva  :- ( Így tegnap este nekiálltam kontúrozni , és úgy belejöttem, hogy a hóvirágot is még is csak kikontúroztam , és aztán ma szabtam, varrtam, ragasztottam, majd újra varrtam, és ez lett belőle !
A hátlapja táskamerevítő az I Love Textilből , így ha elmúlt a tél, szépen fel lehet gurigába tekerni, és elcsomagolni a következő télig .  Remélem örömet szerzek a Lányomnak vele , én örömmel varrtam, készítettem .

Ja, és mellesleg kín keservek közepette , de készül az egyik pizsi nadrághoz felső is . Ugye mondtam hogy csütörtökön ágyneműt terveztem varrni . Igen, de gondoltam gyorsan megvarrom a pizsi felsőt, és már azzal is kevesebb dolog van elől, és marad hely a 14 méter anyag teregetésre.
Szóval rájöttem, hogy valószínűleg úgy vettem az anyagot, hogy felső is kiteljen belőle , hát gyorsan kiszabtam, de kapkodva, így a hátát 2x szabtam, a nyakánál, még emlékeztem, hogy mélyítenem kell , megcsináltam, összeállítottam a testét, újját és szépen belevarrtam az egyiket . Ekkor jöttem rá, hogy itt bizony bibi van, mert az eleje karöltő nagyon szűk , szétfejt, kivág , oké lehet gyorsan belevarrni . jól megnéztem, igen a bal újja  és belevarrtam egy lyukba , mivel már biztos voltam az igazítások után minden rendben van, így a szokásos 2x bevarrom, és egyszer cikk-cakk öltéssel is elvarrom az anyag szélét , minden oké , kifordítom, hogy akkor a másik begombostűzött következik gépelésre , de valami nagyon nem stimmelt ----- belegépeltem a nyakkörbe az újját !!!!!! A hajam égnek állt , jó ez nem akar pizsi felső lenni !!!! Jó, de ha ilyen szétszórt vagyok hogyan álljak neki ágynemű varrásnak ????? Sehogy -- hangzott Apa véleménye , főzzek ebédet, kergessem meg a kockáim és ne is gondoljak a pizsi felsőre .
Na , de engem sem abból a fából faragtak , szépen délután szétfejtettem a 3 sor varrást , öltés felfejtő nélkül , és utána kontúroztam a fenti képeket . Majd ma reggel először ismét a pizsi felsőt vettem munkába KÉSZ !!!!!!

2 megjegyzés:

Vera írta...

Szépek az ajándékok! ééééés ügyes vagy... és nyugodt...Ilyenkor lehet gutaütést kapni,de megoldottad..Jó sikerült felső...lehet kapni pattent anyagot, nem probáltad még ki?

EL RINCON DE CHELO írta...

Preciosos adornos navideños!