Blogarchívum

Translate

2020. szeptember 18., péntek

Új táska , vagy inkább szatyor

Mikor a szemem elé került, ez a bájos minta, egyből tudtam, hogy ez meg fog nálam születni . Míg a terítőmet böködtem, már ennek a hogyanja, mikéntje járt a fejemben . Egy táska előlapjának gondoltam , de a fülek miatt több helyre volt szükségem , így a végére egy hatalmas szatyor keletkezett. Egy ajándékba kapott táskáról vettem a varrás lépéseit. Olyan szerencsém volt, hogy csak egy hangyányival világosabb árnyalatú vízlepergetős anyagot találtam hozzá . Elég merev, vastagabb anyag , ezért gyorsan átterveztem a gondolatomat, és bélés helyett ebből készült a táska. Közönséges karton lett a bélése . Nagyon tetszik a végeredmény , még ha nagyobb is mint a teremben volt.

6 megjegyzés:

Tündérke írta...

Tündéri a minta, gyönyörűen hímezted, a táska is tökéletes lett belőle :)

Vera írta...

Aranyos minta, cicások örömére! Nagyon hamar kész lett!
Nem sajnálod a hímzést, hogy táska lett? Biztos turbó tűvel dolgoztál...
Mi van a nagy hímzéseddel? Szép hétvégét!

Cat írta...

Fantasztikus darab! :-)
Gyönyörű a hímzés! :-)
A minta engem is megfogott. :-) Nagy cica fan vagyok. :-)

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonito bordado, genial en el bolso!!

Rita írta...

Csodaszép lett!

Tüzes Beáta írta...

Nagyon tetszik! A minta és a kész táska egyaránt.