Blogarchívum

Translate

2021. április 17., szombat

Épülnek a házak a bal parton is .

Sok mintát láttam már , különböző tervező csoportoktól, ahol házfalakhoz, ajtók mellé támasztott bibac tele virággal . Ez most Mp studia készlet ! Nos , mindíg is tetszettek , de mivel most élem a "rózsaszín korszakomat " /egyre több minta tetszik meg a cukorka rózsaszín miatt / Így ezt a rózsaszín biciglit választottam a híd korlátjához támasztva , tele tavaszi virágokkal . Nagyon megtetszett a sok színes ház is a folyóparton . A jobb parti házak elkészültek , ma a bal partra érkezett az építőcsapat :-)

2 megjegyzés:

JuciKa írta...

Szépen alakul. Rózsaszín korszak :)....egy rózsaszinpulcsit vettem :)

Vera írta...

Úgy látszik mindenkinek van egy rózsaszin korszaka...Én mindig is szerettem ezt a szint...Most is van két pulcsim... vagy több ..Ez a himzésed is szép lesz..és milyen aktiv vagy...Most amigurumiból horgolok rózsaszint...