Blogarchívum

Translate

2021. július 29., csütörtök

Horgolási helyzetkép .

Szerencsére , kedves ismeretlenektől kaptam segítséget az oly annyira áhított pulcsi elkészítéséhez . Megértettem, hogy csak türelmesen kell tovább horgolnom, míg a hónomaláig nem érek , és ott a leírtak alapján , már csak a testet horgolom .Majd ha elkészült a teste rész , megyek vissza az újjához .
Nagyon szorgalmasan, még a strandon is dolgoztam , hogy lehessen valamit látni a teste részéből is . Az eleje normálisan áll rajtam , elég bő, de nem túl , viszont a háta már az újja leválasztásánál is rettenetesen bő volt . Vagy csontosabb a hátam, vagy keskenyebb , de már -- olyan szűkítővarrás helynél 2x 8-8 szemmel bővebb mint kellene . Persze ezt tükörből , félrefordulva én állapítottam meg a Férjem hathatós segítségével . Még nem bontottam le , megvárom a barátnőimet , több szem többet lát, és hátha találunk valami megoldást , hogy mégiscsak legyen ilyen pulcsim . Egyébként meg vagyok elégedve az öltések kinézetével, szép egyenletes pálcák . Lehet az is segítene , ha egy fél számmal kisebb horgolótűvel próbálnám meg , bár az elején próbálgattam , és akkor nagyon merev pálcáknak éreztem . Már lassan mindenkitől, aki szembejön velem, megkérdeztem, tudsz-e horgolni , de sajnos senki a közelemben nem műveli ezt a fajta kézimunkát . Hogy mégis csináljak valamit , elkezdtem egy párnát az unoka vejem szülinapjára hímezni .
Persze, ebbe is belenyúltam , hisz kontúröltésekből kreáltam a macsekoknak bajuszt, már amelyiknek nem jutott. És kitaláltam a szívecskéket mind más és más pirosas, rózsaszínes fonallal varrom meg . Sőt , még azt is tervezem, hogy szemeket is kapnak , ha sikerül a tervem . Most még a varrógép is porondra került , hisz vettem pár klassz vásznat , amikből bevásárló szatyrokat készítek. A boltiaknak olyan könnyen elszakad a fülük , hogy nem győzöm javítgatni, vagy folyton újat kell venni . Ez mégis csak klasszabb . A szivecskésre hímezni gondoltam, de sajnos nem négyzet alakú az öltés rajta . így maradt a szatyor .
A gyömbérlé teljesen eltüntette a kezemről a meleg kiütéseket , és már egy sincs :-) Éljen a természetes gyógymód !

1 megjegyzés:

Tüzes Beáta írta...

Gyönyörűen horgolsz! Ha tudod, hogy 8-8 szemmel kevesebb ami jó neked akkor bonsd vissza. Bosszantó, de megéri.
A cicák nagyon jópofák és jól tetted hogy szivecskékkel kiegészítetted.
Szatyorból soha nem elég.
Tényleg! A gyömbér teának is jó meghűlésre. Szuper a gyulladáscsökkentő hatása. A lényeg, hogy helyre állt a kezed bibije.