Blogarchívum

Translate

2023. január 2., hétfő

Első befejezés 2023-ban

A múlt héten az Unokám ráébresztett keresgetés közben, hogy nem volna helyes, ha ezt a félkész képet tovább hagynám befejezetlenül.
Igy a mókus után nem a hóembereimhez tértem vissza , hisz azokon még bőven van munka , hanem a szptembert folytattam . Kis naiv létemre, azt hittem az a pár kis minta hamar kész lesz, és még 31.-én be tudom fejezni. De , hát nem így lett , még kellett másfél nap . De egyel kevesebb félkész cucc terheli a lelkemet.
Ebben az évben is töretlen lelkesedéssel fogom folytatni a himzést , és megpróbálok egyet-egyet befejezni a félkész cuccaim közül . Hátha sikerül csökkentenem a készletet, bár ebből is a bőség zavarával küzdök :-)

3 megjegyzés:

Vera írta...

Turbó tűid vannak, az már biztos!Boldog újévet Ági!Szépséges a ládád, bár nem tudni mekkora..A fiamnak hasonló van de nagy hajóláda és ősrégi...ahogy megláttam rödtön eszembe jutott! szuper!

Tüzes Beáta írta...

Az unoka nagyon okos! ezt a képet jó látni készen.

Mari paz írta...

Muy bonito.